راهکارهای طلایی برای رضایت مشتری
راهکارهای طلایی برای رضایت مشتری

هریک از ما به هر شغلی که مشغولیم در نهایت فروشنده هستیم. حتی اگر معلم یا مکانیک هم باشیم خدماتمان را به دیگران می‌فروشیم. بهترین راه برای پیشرفت در هر شغلی حفظ رضایت مشتریان است

یکی از مفیدترین ابزارهای بازاریابی ، استفاده از توصیه مشتریانی است که قبلا از شما خرید کرده‌اند. زیرا تاثیر گفتگوی یک فرد خارج از شرکت ما از دهها تبلیغ بیشتر است.

بهترین راهکار برای این که افراد این کار را به نفع ما انجام بدهند این است که رضایتشان از خرید حاصل شود.

در این کتاب به روشهای مفید و سودمندی پرداخته می‌شود که توسط آنها میتوانید رضایت مشتریان را پس از خرید از شما به دست آورده و باعث خرید مجدد آنها شوید

این محصول تا حالا 0 بار فروخته شده است
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

راهکارهای طلایی برای حفظ رضایت مشتریان_1638984078_53715_11839_1620.zip0.53 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 10,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت